Det här med spikmatta..

      
 



Var tvungen att testa detta ordentligt när jag hittade deras lilla röda spiksak efter att ha blivit halvt ihjälskrämd av filmen vi såg ihoptryckta 6 pers i deras soffa.. Tänkte att det kunde lugna nerverna lite o sätta igång det här blodflödet o läka mig lite inombords o allt vad det är.. Om outhärdlig smärta som sedan blir en domnande varm värk är bra, så var detta toppen!..:) tummen upp.. tror egentligen att man måste ligga längre o oftare på en sådan om det ska ge något resultat..

Annars gav även halloween kvällen som skulle bli så lugn o mysig på ambulans utryckning, sjukhus och hjärtat i halsgropen, mindre kul.. som tur är läget nu stabilt för den absolut viktigaste personen som i mitt liv..

Missförstånd, mkt känslor minus tid visar sig vara en stensäker combo för bråk gråt o lite skrik.. fick skönt känna på det under natten.. somnade vid 5.00 lagom trött av kvällens allt drama..

Lördag natt slutade desto bättre.. sjukt otippat dock att befinna sig i nattmyskläder o höga stickade strumpor i en lövhög i hammarbyhöjden kl 03.30 med en galning som prompt skulle ta kort.. trött osminkad o lagom sliten.. blir säkert superfian bilder det där..!! (du som e skyldig erase asap!!) 
underbar sovmorgon och några timmars klockren kvalitetstid i gamla stan med min fru och puppyeyes.. Tycker det e lite tråkigt när man äter italienskt o dom inte har så bra koll på sina råvaror.. allt som hörde pasta rätten till smakade grymt men själv kycklingfilen, hmm sådär.. När jag äter m min favvo kan jag aldrig välja en egen rätt om han inte lovar att vi delar lika om jag inte gillar min, lite kärlek?? i think soo..

Varit sjukt dålig på att ta kort på sistonte, skärpning..

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Det var så lite, tack själv och hoppas du har en skön söndagskväll tjejen :)

2009-11-01 @ 22:41:39
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0