underbart m sön..

Dagen som ofta betyder inga tvång!!
lång skön sovmorgon, god frukost framför tv:n..
göra bra grejer som tvätta, städa diska..
sen mysa i soffan, vet inte vad jag ska äta ännu.. nåt gott:)
måste skicka lite mail, lyssna igennom en låt jag och therese fick i veckan som e lite psyko men nog kan bli kul och testa, väntar bara på att få en m rätt tonart..
Borde styra upp lite bilder också till myspace sidan tog bort alla förut och det ser lite tomt ut..
Blev nyss inbjuden på film mys och fika till en kompis jag inte träffat på länge, men vet inte om jag orkar röra mig:)

Nästa vecka har jag bestämt att pollen inte längre få existera, får bli nån korteson spruta isf.. jag är less på det här..


som vår ska vara solglasögon och sol!

Kommentarer
Postat av: j

Vilken härlig bild!!! :) när var det?

2009-05-10 @ 20:13:07
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: vårlover

myssssss..

2009-05-11 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0