tvångsträning!

Nej, någon powerwalk blev det inte, jag försov mig istället.. ja, eller jag reagerar inte när klockan ringer.. Inget säger till mig du ska vakna och gå upp nu, inget alls.. jag ligger kvar som i nån dvala trots världens jobbigaste väckningssignal, helt otroligt..
Men hur som, trots min misslyckade hurt morgon, blir det iaf gymmet efter jobbet.. Jag får börja tvångsträna o gå dit trots noll motivation och lust tills den infinner sig igen, för nu har jag bara kommit in i något konstigt lat och orkar inte mönster.. inte alls likt mig, så gymmet here i come, gud va kul det ska bli!! (?)

Luktar btw skönt av vinäger och olja efter ett litet bråk m en dressing burk som sen hämnades genom att sprätta över hela mig och Daniela, goott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0