regn, regn och jobb!

Lång jobbadag  idag, ska till grand efter vanliga.. grymt rep igår bästa medicinen är alltså att ta ut sig fullständigt inom den kreativa genren!
sitter o mailar lite om allt möjligt just nu, mitt kaffe kallnar ständigt varför drickar man det inte mednas det är varm!?.. hoppas på att en efterlängtad låt ska droppa in i min mailbox under dagen!
Letar efter filmare/redigerare till en promotiongrej på grand, dans.. om du känner till någon med ok priser så hör av er till mig!!! mina alt nu ligger way over budget!

Imorgon bär det av till småland m mamma.. Back to hennes roots.. konstigt hur alla ens bästa o värsta minnen kan vara samlade på ett o samma ställe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0