räddare i nöden mia!

Min kattvakt var otillgänglig i sista minuten!!!
Men mia som är som ett skänk från ovan styr upp det hela o tar hand om Sisqo över helgen, började bli lite stressigt eftersom jag åker om 2 timmar typ.. Sjukt oplanerat som allt blev har hon stackarn nu fått min nykel en karta o instruktioner, måste byta kattsand plocka undan skor och köpa mat.. haha och ta in katten som e ute o hon aldrig har träffat, men hon har fått se en bild på han och fått en fin skattkarta till lägenheten.. få jag litar på m både hemnykel min lägenhet och älskade pojke!! Mia du e grym!!

Kommentarer
Postat av: j

hahahahahaha....Sisqo?? var är du? nehe...han kommer inte fram föränn på måndag;)

2009-05-29 @ 15:56:35
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: malin

Hejhej! Har precis kommit tillbaka från en blogg paus, och vill ha lite fler läsare. Det är så tråkigt att skriva en blogg som ingen läser. Så kika in och kommentera gärna. Pusspuss!



btw, vilken fin blogg! :)

2009-05-29 @ 15:58:37
URL: http://mmaalinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0