presentbekymmer!!

Min älskade mamma fyller år imorgon och jag vet inte vad jag ska köpa.. eller jag vet vad jag skulle köpa, om jag hade pengar.. vill verkligen ge henne något hon vill ha o  behöver och som skulle tillföra hennes något motiga tillvaro något!inte bara nåt för sakens skull.. sånt gör inte vi.. hon förväntar sig inget och vet att jag har det lite tufft m pengar just nu.. har gått på stan o kollat idag och blir så frustrerad över penga läget.. en lap top skulle jag vilja kunna ge henne, hon skulle bli överlycklig o det gör mig så glad.. hon har pratat om det så länge och inte haft möjlighet själv.. 
kollat blocket o sånt m men det gör inte så mkt skillnad, mitt problem nu är att jag inte kan punga ut någon klumpsumma den här månaden, ska jag sätta mig m en månads avbet, det känns inte heller så bra just nu, rent dumdristiskt i min sits.. men fan vad jag skulle vilja ge henne det.. får klura lite till.. presenter är ju min grej! Hojta om någon har en begegnad lap top o sälja!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0