Pianoklink..

Fortsatte skriva på en låt jag fastnade på för ett tag sedan, alldeles för länge sedan jag spelade, får såna perioder ibland.. Men inser iaf att jag def behöver uppgradera mina pianokunskaper och den stackars gitarren också för den delen.. Spelar hjälpligt men när man skriver o sjunger och inte får det att låta som det gör i huvudet blir man så less o frustrerad.. Så ringde kära Adam och frågade om han kunde hooka mig med någon bra piano magister.. Måste def ha lite pusch och motivation utifrån innan det lossnar.. 3 dje gången gillt? ja eller 10e:p, beror på hur man ser det!  Nån gång måste jag ju kunna övervinna mitt dålig tålamod när det kommer till instrument.. Men vill att det ska låta som Jag vill, på en gång!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0