nya strängar, kontiga sladdar och upphovsman till drama..

Har haft fanny här hela kvällen.. Hon är mästare på att installera saker o en jävel på musik o ljud  dessutom får hon en att skratta jätte mkt och berättar mkt kul saker.. uppfriskande och väldigt relaxing.. 
efter lite sushi begav vi oss och hämtade en mic hos henne i svedmyra innan vi begav oss till kransen..
självklart saknade vi sedan sladd!! hon förlitade sig på att jag hadesånt, ett misstag hon aldrig mer kommer göra om efter att ha sett mina två lådor m sladdmix som bara ringlar runt i en enda röra,.. jag har noll aning om vad o varför jag ens äger dom eller om det finns nåt att sticka in dom i..

Däremot visade det sig att jag hade massa andra saker som jag inte hade en aning om.. när fanny bad om tång hittade jag massa små borrgrejjer och andra lustiga saker.. så i stort sätt så börjades varje mening av fanny med - har du en....? jag: nej men jag hittade en..!!

Min gitarr hade tydligen rostiga strängar o gick inte o spela på, hmm kanske därför jag har haft lite svårt med den.. undermedvetet har jag inte satt mig o haft tålamod m ackorden för jag visste att det var något fel med den, ja så måste det vara..:)
Slutade med att fanny strängade om den också, för det var ytterligare en grej som jag hittade när hon bad om något annat, nya gitarr strängar.. spännande att titta i sina egna lådor!!!

Skulle installera cubase men slutade m att vi var tvungen att rensa hela datorn, det e en sån grej jag aldrig skulle göra själv, för jag har inte en aning om vad alla program o filer egentligen har för funktion, vad som e vad!!.. visade sig dock att det var mina bilder som tog upp halva minnet.. ´vilken surprice!!

Min granne som försökte bjuda på fläskfile hela förra sommaren (granne då menar jag verkligen dörr i dör,) men som sedan efter inte så mkt fläskfile ätande har hållt sig lugn m flickvän sedan dess har jag tydligen väckt till liv igen.. plingade på i godan tro att jag bara kunde låna en sladd, den som vi saknade eftersom jag vet att han också håller på en del m musik.. han e hur snäll som helst så förstå mig rätt men nåt känns liksom lite ja ni vet.. han kom förbi o kollade vad vi saknade, flickvännen var tydligen borta och till min stora förvåning började han rabbla ur sig att en av anledningarna var att hon va så svartsjuk, på mig!!?? eh va.. fattade ingenting.. men jag har tydligen varit ett hett ämne i deras relation.. spännande, skapar tydligen lite drama i hyreshuset helt ovetandes..

Sitter o väntar på att en miljon bilder ska kopieras över till en litet svart minne.. fanny säger att jag måste köpa ett till så dom finns på två ställen.. till skillnad från fanny så har jag inte så mkt pengar så jag springer runt o köper massa små dyra askar m minne i.. vägrar därför också att ta bort bilderna från datan, då det här m minne är fortf ett problem..

frågan är ifall jag imorgon ska köpa en sladd själv eller få en sladd av fläskfilke grannen som hade massa på jobbet..??

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahah du e så skön!

2009-05-22 @ 10:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0