ny vecka..

så måndag igen då.. ny vecka som vanligt lite rörig, en hel del o styra men vet inte exakt när och hur..
jag glömde min kamera hos simon i fredags, känner mig helt handikappad..
mysig lör m jossan i lör, eller mysig o mysig.. hann möta upp dom vid 21.30 då hade dom redan börjat köra stanna vid vart fjärde ställe drån medis in till stan.. jag låg lite efter.. hann med 4 ställen genom gamla stan, avslutade på collage.. sen begav jag mig hemåt.. lite trött! underbart o se dig hjärtat, kul att din västerås dialekt har blivit betydligt tydligare sen du flytta tillbaka;)

hann repa m kattis och matilda, och paula som joinat nu ,skit kul.. massa planer där..

Airto vars röst jag har jag blivit sååå såld på visade sig komma till sverige denna vecka.. ibland älskar jag fejjan.. skulle nog dock helst vilja se oss sitta i ett mörkt rum m tända ljus o bara sjunga o spela our heart out..
har han spelning nånstans, beges det iaf def dit.. så kan jag stå o snyfta lite i ett hörn m ett glas vin och känna mig deep..

Kommentarer
Postat av: jossan

JAA va sååå kul att se dej igen! Men blir ju snart igen..d e ju planerat, fast bara du & jag=)

haha nej va hemskt att min dialekt blivit bredare:P!!

tack för en härlig kväll!!! PUSS älskling

2009-05-18 @ 12:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0