nogger, blommor, musik och svett!

Mkt trevlig lunch idag! men varför man väljer att dricka färkspressad apelsinjos på uteservering när det regnar är en fråga för sig!!

har varit ganska hypad hela dagen, på jobbet har mia nu iaf full koll på när jag e inne i dimman och inte hör vad hon säger eller lyssnar när hon berättar konstiga men söta grejer.. hon har btw varit som en liten koffeinkick i kombination m jätte flummig, på hög nivå, intressant combo..

kristirez blev förlåten sina synder när han möte mig efter jobbet o hade köpt nogger och sen ett stort fång blommor.. riktigt så gick det iof inte till ,fast jag ville få det till d..
jag tvingade honom köpa nogger medans han väntade eftersom jag som vanligt var lite sen.. i all noggeruppståndelse träffade jag på samira vilket var väldigt kul, hon är innehavare av dom kanske charmigaste tjejögonen någonsin, tom jag blir lite svag..:)



på vägen från stureplan till studion på medis blev vi iaf utskällda av blommaffärs expedit för att jag "råkade" hålla i tre buketter o ta kort, samma buketter som jag ansåg mig fått av kristi..
blev nästan påkörd av bil och kristi krockade m tjej för att jag pratade sönder stackarn så han inte kunde koncentrera sig på gångväg.. samma anl till att jag själv nästan blev överkörd..
Intressant lekande m nåt sorts housigt i combo m annat, var den leken slutar har man ingen aning om.. chaockad över att han hade köpt tantgodis och låtsas cola, som att köpa cvitamin på ica, jag tror inte det e bra..

Åkte o o dansade m kattis och matilda senare vi hade m några till tjejer idag vilket jag varit lite småskeptisk till men idag var det riktigt bra.. grym energi och går och leka mkt mer när man e fler..

sitter nu halv trött i soffan och har druckit världens bästa smoothie..

Dagens bästa övveraskning är att min älskade jossan kommer till stockholm på lör, m två kompisar o sin nya kille som jag inte träffat.. dom ska gå på caution, jag har inte råd nu så får möta upp dom sen.. jossan har varit min partner in crime på många områden, och det e tomt m henne i västerås.. så lör bjuder nog på en eller annan drink kan jag tänka mig..




matilda är överlägset bäst på att för'ndra frisyren mest och oftast..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0