lååång bussåkardag!!

Nu har jag nog äntligen kirrat film och redigerare till ett ok  pris, tror jag.. även om det nu kostar lite om det ska smaka.. så det mesta har jag nu fixat till juni då det ska filmas..


Det e det bästa m att vara på grand o alla events att jag träffar mkt bra folk inom den genren som man kan komma att behöva! o igår hookade jag e bra frilansare..


Sitter på jobbet nu några timar innan jag drar, kommer sitta på en härlig glassig buss(?) mååånga timmar..härligt!! hade mkt hellre åkt tåg, då hade det iaf funnits internet, o så gillar jag tåg.. men det kostade lika mkt som en sista minuten utomlands så det fick vara!

Måsta få låten vi ska spela in på mån, kommer inte ha något internet där och suger om jag inte ska höra den förrens i studion!!


Trevlig helg alla, hoppas ni får fint väder här uppe i stockholm och kan mysa på alla härliga uteserveringar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0