klädshopping på nätet

Finns egentligen bara ett ställe som knäcker alla andra! För er som inte redan känner till den besök genast ASOS!
Min kära vän Patricia världens bästa frisör, var den som från början introducerade detta underbara ställe för mig.



Finns precis allt ursnygga kläder, bra uppdelning lätt att hitta, allt från billiga sköna priser a la hm fast snyggare kläder, till saftigare priser, kul kändis kollektioner från och till.. Lauren Conrad hade skit snygga kläder från hennes kollektion för ett tag sen. Skor, väskor, assocearer.. You name it..
Dessutom kan du kolla kläderna i minsta detalj zooma in, och det finns även en filmade catwalk till varje plagg så man ser exakt ur plagget faller och rör sig..
Vad väntar du på!?






Alternativen är oändliga.

http://www.asos.com/

Kommentarer
Postat av: j

felåt, men har jag ens råd me HM kläder???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

har jag råd att dricka kaffe??



(ja, jag tror att hela bloggen skriovs bara till mig!)

2009-05-07 @ 11:50:53
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: t

hahahah

2009-05-07 @ 11:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0