karaokestars! bildreportage:)




Jag har aldrig varit överförtjust i karaoke ställen och var inte jätte på när jag skulle möta upp frugan o några kompisar till henne som redan satt på något hak, men tänkte att det kunde va trevligt m ett glas rose efter allt slit!..
Visade sig att även jag kan ha fel, för kvällen förvandlades till en sång och party scen a lá amerikansk töntfilm..
Rummet bestod när jag kom av två läger, ett killgäng på ena sidan och tjejerna jag skulle träffa på andra.. sången var redan i full gång och det vi bidrog med själva var den musiken som fanns till helt enkelt..
Kvällen utvecklades snabbt till en galen oas med hemmafest känsla! Inga hämningar, alla kände alla, fick leva ut sina popdrömmar och man kunde till och m ha mobilen liggandes på bordet.. Perfekt Party.. Vad jag inte förstår är varför mina skor även denna gång valde att svika mig och gå sönder.. två utgångar i rad nu.. Och ändå dansade jag långt ifrån så mkt som jag brukar.. Maxad otur.. men jag va glad ändå!!






Så satans mkt kodak, för alla inblandade finns ytterligare på fejjan;)


Kommentarer
Postat av: j

han i brun t-shirt?;) Vad hände??:P



ser skitkul ut, verkligen... Hör av mig när jag får råd att åka t-bana igen..

2009-05-04 @ 12:00:43
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: d

ah fina tjejen!!

2009-05-06 @ 11:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0