insomnia..

sjukt trött idag.. kunde inte sova inatt.. The hills för er som gillar innehöll igår mkt drama iaf;) www.mtv.com the hills.. så slipper ni vänta lika länge som svenska..

Gav upp försökt till att blunda vid två och fick nåt ryck att jag var tvungen att testa en melodi på pianot.. det funkade inte som jag tänkte när jag låg o gnola för mig själv i sängen, vet inte riktigt vad jag höll på med när jag väl satt där sen..

vaknade däckad iaf.. o måste nog vila en stund efter jobbet innan jag kan tänka klart igen och få lite annat gjort..

Hoppas sirre fick rätt dos mask o fästing medel igår, han va helt väck han också efter det.. fint par!!
ikväll blir det tidig sänggång ska iaf verkligen försöka, så jag kan komma upp o ta en powerwalk innan jobbet och sen sätta igång m träningen ordentligt.. letar också efter en begagnad bra cykel, så hojta om ni ser någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0