creativ måndag..

Försöker iaf..  Stolt över att jag tog mig upp imorse och hann göra min super smootie!! levt på den en vecka nu ungefär i stort sätt.. 25 kronors smörgåsen på väg till jobbet är tänkt att bli ett minne blott nu..

Ringer och fixar och trixar m lite allt möjligt.. Ska styra upp ett photoshoot m typ noll i budget till mig och t2, alltid lika spännande.. men det går:) har fixat location som känns super, fotograf o smink hoppas jag o resten får ge sig beroende på resultat.. det blir budget style men ska försöka få det så bra som möjligt.. ni dfår se själva sen och summan kommer inte stiga över 1000 each ial..

Håller också på och kollar upp bra alt för att göra lättare insp hemma.. vore så skönt och kunna få lite ideer gjorda så dom inte bara glöms bort el dyl eftersom jag inte nu har tillgång till egen studio.. Måste faktiskt ta tag i o lära mig lite sånt själv, skärpning.. alltid beroende av andra och det minst sagt sinkar en.. har midi synt och ljudkort stående hemma.. måste få det o synka o sen ett program jag kan ha tålamod o lära mig.. så jävla dålig på tekniska bitar!! gaaahh.. och ist för att börja med en grej i taget så ska jag ha allt o max på en gång.. nu ska jg försöka tänka annorlunda.. Fanny kommer bli tvingad och komma o hjälpa mig.. eftersom dulfen e för seg!!

på myspacen ligger det nu lite bilder iaf.. skit korvigt o hitta nu bland alla koder efter att jag och axel gjorde om sidan inte som vanligt allt ligger som photoshop dok..och det är begränsat hur mkt man kan lägga in.. så videorna fick inte plats:( idag.. typiskt..

dulfen förresten honom skulle jag ringa idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0