bröllopsduellen och tårar!!

Efter en total känslomässig urladdning som gjorde mig helt matt och efter att hulkandes hade ringt jeanette bestämde jag mig iaf för spendera kvällen hemma.. så städade upp lite o hyrde film o köpte godis..
Bröllopsduellen, ta mig fan så började jag gråta även till den, ja eller efter.. detta otroligt känslomässiga slut!!?? Beskriver mitt läge ganska bra just nu tror jag.. Jeanette som är en av dom absolut underbaraste personer som går i ett par skor erbjöd sig såklart att dom skulle komma o hämta mig direkt när hon slutade jobbet.. lika vacker invändigt som utvändigt ,och då är hon jävligt vacker!!

Kommentarer
Postat av: nån som diggar dig..

du är lika vacker invändigt som utvändigt, och då är du jävligt vacker!!

2009-05-27 @ 11:34:25
Postat av: j

fan va töntigt me anonyma kärleksförklaringar!!



sv: tack kära orri! det värmer ett bittert hjärta!

2009-05-27 @ 17:12:40
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0