åhh vill vara ute!!!

Världens vackraste väder ute, jag sitter inne... nåt som klingar fel där!! på vår terrass på jobbet blir det så fruktansvärt varmt, fläktar nästan ingenting.. Var tvungen att klä av mig nästan naken igår för att uthärda lunchen.. Då saknar man sköna brisar, ett hav, en strand el härliga klippor.. åtmindståne en spayflaska med vatten!!!!!
Jag har html kodat färdigt nu för idag, myspace till Remingtonsteele, bandet som jag hoppar in o sjunger med ibland..
så behöverni el någon ett band till något så e det bara gå in och kika!
http://www.myspace.com/remingtonsteelebandonline

Annars så verkar vårvädret fått med sig massa kärlekstrubbel o en del krossade hjärtan och dilemman, utan lätta lösningar! Vet inte om jag vet någon som just nu e tillfreds och lycklig m sina kärleksliv just nu, mkt drama verkar det som.. två par har jag omkring mig som e stabila och oftast får agera förebild för oss andra;) fatto ocj janet och niko och patty, såklart! vilka annars.. Lisa och Johan kan jag nog räkna med dit också..

Blir nog inte så mkt sol för mig idag, ska dansa direkt efter jobbet en sväng.. och pumpa i mig lite mer nässpray! men njut ni som kan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0