koma..

vet inte vad det är med mig, har varit så trött senaste dagarna.. inte sådär skönt trött så att man kanske skulle välja bort att springa vasaloppet men ändå kunna vara hemma o få lite vettiga saker gjorda, har en himla massa sånt jag skulle kunna pyssla med.. men nej, koma trött..
Tror jag är bra på att köra i 180 ett par dagar och sen bli helt död innan jag återhämtar mig, ist för att hålla en någorlunda jämn nivå..

Har packat väska för att gå o träna efter jobbet, jag o bullen har lagt upp ett bra träningsschema, som iof höll på o döda mig sist jag gjorde det,.  var tvungen att "vila" lite och inte riktigt höra bullens motto "svimmar du så svimmar du, kräks du så kräks du", mm perfekt!! Så i en vecka har jag varit fullt sysselsatt m annat, viktiga saker för att utebliven träning ska kännas lite mer ok:) han är däremot bra på att påpeka att mitt schema blinkar tomt där på gymmet, typiskt..

känns som en typisk pojkvänskväll (om man nu hade en) som hade varit o handlat mat, lagat en fantastisk middag o dessutom tappat upp ett bad o ett glas vin tills man kommer hem;) risken att det händer är inte så stor, iaf inte ikväll..
lutar iaf åt soffan även om alt. att gå ut ändå lockar, lite ..

mixpatricia ska hänga på blue moon o skratta sig hes till nån stand up o tycker att jag absolut ska komma dit..
matilda mina ena dans o sångpartner har kommit hem från gran canaria typ 11 mån tidigare än väntat så hon o frugan m fler ska gå ut till nåt skönt rnb häng o dansa brallorna av både sig själva o andra..
får se hur min kväll blir, kanske känns bättre efter en liten eftermiddagas lur.. men har en låt som ska spelas in asap o att vara i form känns lite viktigare.. anna har dessutom födelsedags fest imorgon o den kan jag absolut inte strunta i, hon skulle bränna mig i helvetet för dålig vänner..

ska iaf plocka upp en klänning på hemvägen:) har varit duktig o betalat räkningar idag o även om det inte ser så ljust ut måste jag faktiskt köpa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0