första inlägget då..

Just nu är det verkligen havregrynsgröt, iallafall på matfronten har inte ens någon riktig ork att styra upp middag o handla, skulle helst vilja ha maten levererad till dörren helst lagad av någon a la anna skipper typ.. men det verkar inte hända så yogurt o knäckebröd får duga just nu:)
Har levt lite över mina tillgångar på sistone, och av någon anledning så fyller alla jag känner år just i mars ink mig själv, så det har varit en herrens massa födelsedagsfester inflyttningsfester o utluringar på div. hak o klubbar..

sitter på det just nu nödvändiga 9-16 jobbet o lyssnar igenom lite låtförslag som vi fått till mitt sidekick projekt m T2. en som faktiskt känns riktigt intressant.. vi får se vad som händer där.. 
hehe får lite konstiga blickar av folk som går förbi vet inte om mitt jobb här idag riktigt uppskattas av övriga för tillfället eftersom jag största delen av tiden sitter m hörlurarna o nickar i takt till musiken, men jag är ju inte heller överbelastad m saker att göra!

lunch kanske man borde börja fundera på däremot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0