Bra kod!


Och en nöjd jag äntligen hemma..





Bullen gör sin tuffa posé o är ganska glad..

Hejja mig grejade hela passet idag med bara mig själv som pusch. Var lite nervös att bullen skulle vara där o skälla på mig, men han var upptagen med att träna Johan Ulveson som är en ganska liten med ser ut o va en riktig seg man i sina bästa år! Var dock tvungen att störa några gånger genom att "artigt" fråga honom vad fan som stod på mitt träningskort, han klottarr ju värre än en ettagluttare. så snäll som han är men en aning besvärad fick han snällt avbryta några gånger o påminna mig om vad jag skulle göra, Ulveson tyckte inte jag var en jätte skön tjej just då.. lite jobbig, hehe..

Helt slut nu iaf, sjungit o legat en stund i soffan, borde nog göra det lite tidigare i fortsättningen tror inte grannarna uppskattar alla otrligt påfrestande o jätte märkliga ljud som kommer ut, ska tänka på det!.. Hade god lust att bjuda hem en liten pojk på film men jag måste sova.. Och bäst av allt fixat tid för håret hos patty, världens bästa patty!!

upptäckt helt sjuka saker idag och har vissa teorier ang. speglar o olika ljus men det får diskuteras en annan dag.. Nu sängen!

Kommentarer
Postat av: J

Har du verkligen hockey på TV:n hemma?



suck...not so Orri, not so u..don´t try it!

2009-03-31 @ 00:11:30
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0