vad bjuder fredagen på??

jag har hållit mig väldigt lugn senaste tiden! har fortf inte så stor lust att gå ut, lite känslan av att jag hellre skulle bosätta mig på en öde o ett tag.. vädret hjälper ju inte heller direkt till och blir också lätt en undanflykt för att få krypa upp i soffan istället när jag inte har något jag måste göra.. plus att jag e mer sugen nu på att få mitt cubase att funka vilket jag inte riktigt haft tid med, samt att skriva lite musik o bli proffs på piano:)
har inte hunnit träffa mina kära vänner på ett tag.. vet att jeanette inte har tid i helgen, lisa verkade också upptagen.. men hoppas att jag hinner träffa pullan iaf! skulle jag träffa jan ikväll ta lite bilder, snacka skit och dricka lite vin? mm kanske vore kul men jag e så jävla trött, sovit dåligt hela veckan två sömnlösa nätter i rad, vidrigt.. adam har jag inte heller sett på evigheter o vi har försökt få ihop det utan vidáre framgång så honom hoppas jag också att jag hinner se..
vi får se helt enkelt vad som händer idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0