sushi hela veckan!!



Bästa sushi haket i stockholm har vi i kransen.. har serverat oss i stort sett hela vecka känns det som.. så även ikväll..
efter bilresan från landet hooka jag m boo och vi satt o skvallra ett bra tag.. har även knäckt extra som städhjälp! det ni;)
boo gav sig ut på äventyr och jag gick hem trött som %¤(%¤.. sova tidigt kunde jag ju glömma igår!
klockan 00.00 befann jag mig m 3 berusade 50 taggare som prompt skulle lära sig salsa på uteterassen bland alla mygg, jag ville krama kudden.. omöjligt! försökte så gott jag kunde dansa så inspirerande som möjligt m lakan o en lampa i ena handen, 1 2 3, 1 2 3 klappa rythm.. såg snabbt att det var lönlöst så jag sa att det såg skit bra ut o smet.. Dagen tillbringade jag sen vid poolen på en luftmadrass o lyssnade på radio, sån radio som bara är bra när man är på ett landställe o det e sommar..

jobb imorgon så nu är det dags att sova.. godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0