ja, jag höll också andan..


Denna vackra dam bobbo har idag förgyllt min eftermiddag och kväll.. Hon är inte bara en väldigt härlig tjej utan också en mkt begåvad och duktig fotograf med utomordentlig smak!
Vi har spenderat kvällen hemma i kransen och befattat oss m massa prat, stekande hetta som gick över till sval kvällssol, jordgubbar (som jag fick springa runt hela stan för att fixa till tösen) det var det def värt! kommer nu bli beroende av nutella doppade bubbar..
Avslutade m skönt lägenhetsspioneri och slutligen sushi.. Timmarna rasade på i faslig takt och det finns nu en himla massa planer som ska sättas i verket..
Hemma igen ska jag ta en skön dusch o krypa i säng.. glad att jag lyckades ta det kloka beslutet att vi inte skulle pimpa upp oss o åka in till stan nu trots att det va väldigt lockande ett tag o det började dra lite i oss båda:), farligt då vi verkar ha en lika spontan o lite rastlös och galen sida båda två.. vi får se var det slutar, om det ens gör det..

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0