Grym Midsommarhelg!

Lyckats bli tis och jag är fortfarande helt slut efter helgen! Men härligt var det.. 30 personer, ett hus, pool, bastu, brasa massa mat och sprit, behöver jag säga mer?! helgen bjöd på en hel del överraskningar och en lugn stund var det inte! sjukt stolt över att jag lyckades vara en sån stjärna i 10 kampsgrenen säckhoppning på midsommardagen, heja mig.. 4 av killarna kom långhåriga och åkte rakade, hmm.. fick besök av leon och husse högst otippat.. sjukt kul hade vi iaf! tack alla som var med o förgyllde helgen..
på vägen hem i bilen har jag nog aldrig längtat så mkt efter en varm dusch, skrubb och min säng!!


                                                                                          


 

Kommentarer
Postat av: Pat

Jag tror nog allt att det va andra otippade saker som hände också... ;)

Kram

2009-06-23 @ 13:00:51
Postat av: Softalite

hahaha.... ja,vilken helg! :)

2009-06-24 @ 08:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0