mys och ompysslarkväll!

Blev brutalt sen på jobbet idag också, något helt nytt på detta ställe.. kom på att jag inte hade ätit någon lunch men 10 koppar kaffe, nasty!

hela min kropp skrek myskväll hemma i soffan och jag bjöd in min kära mor.. Det blev såklart i panikhunger ett besök på favvo haket i kransen, jepp! sushi för 11 gången denna vecka o ett kallt glas vitt vin, mamma blev total charmad av restaurangkillen, hehe..



Spenderar resten av kvällen m bad ,inpackning, någon som målar mina tånaglar, glass o två filmer, underbart!!
Revolutionary road var den första som betades av.. drama, drama, drama med väldigt välskrivna dialoger, snyggt filmad o den berörde bra grejer.. def sevärd, men beroende på humör.. film nr 2 får nog vänta tills imorgon, om det regnar.. säng o bok känns mer lockande nu.. sleepover m mamma helt enkelt, hoppas på god frukost!:)


Allt är bara bra tack.. sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0