lång mörk och ståtlig..



Hans med en sväng på East igår efter att mamma drog sig hemåt.. Har inte träffat sara på jätte länge men nu är hon äntligen hemma efter massa plugg i östersund så förhoppningsvis får man se hennes glada ansikte lite oftare nu.. Paulina var glad som vanligt och vi dansade loss i bästa MJ anda o drack rosé..
Tjejer e ju bara för härliga vissa av dom.. Stötte på en otroligt vacker en som kläckte skönaste repliken "asså snälla jag måste bara få kyssa dig!" m sån passion att jag nästan trilla baklänges.. ja vad kan man säga(?) sen ramla min ex granne in o var klart längst på hela stället väldigt mkt basket över det hela och stark som satan.. jag var ändå i ett svagt ögonblick helt bergsäker på att han inte skulle få ner mig i en match, utan att lyfta då såklart ettrig som jag är.. priserna utnämndes till skor till mig och nåt till honom, kommer inte ihåg vad.. så detta utövades flitigt ute efter att east stängt, jag vann om beräknad, men såklart hade han inte gjort på riktigt då, hmm säkert;) patrik -1000 på kontot!!

Annars kan man väl säga att jag spenderar världens skönaste sön i sängen m frukost, tidningar film o laptopen i högsta hugg, fullkomlogt älskar söndagar ibland, har ingen lust alls att gå upp.. Men vet att jag har en del saker jag måste göra!! men först nu trycka in fimen:) det andra får vänta en stund till..

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg ut som att du hade väldigt kul iaf!!;)/k

2009-07-06 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0