kod 1000!!








jag och min älskade vän adam har befunnit oss på ikea idag, yes är tillbaka i stockholm en vecka tidigare än väntat..

Har kännt att jag kvävs bland alla grejer som inte får plats hemma och jag e sån att jag måste fixa saker exakt när jag får nu jävlar  impulsen.. så det första jag gjorde när jag stegade ur bilen från landet var att flytta om, skruva om o ner saker hemma, och idag har jag införskaffat en gaderob och lite anna t smått o gott. Inte allt jag behöver men iaf en bit på väg..:)
innan färden dit kände jag att jag var tvungen att inviga Adam på sushi haket hemma och han höll med om att det var utsökt:)
hmm glömde tvättkorgen o ljus i adams bil, och hur i helvete skruvar man upp en ikea garerob ensam!!?? är det ens möjligt..
 vet inte ens om jag har rätt delar, finns ju en väldigt spännande o matematisk del på ikea nu där man kan bygga ihop vilka kombinationer man vill, "oändliga möjligheter".. jag har bara en del än så länge o adam var väldigt hjälplig i att "tänka rätt" jag blev alldeles förvirrad av alla möjligheter och siffror..
nej det blir be om hjälp o sätta ihop detta sattyg imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0