"det är mkt kille i dig"

Gud vad jag önskar att janet hade fått höra den kommentaren som med mkt intern humor ser mig som den tjejigaste av dom tjejigaste.. skönt att ändå veta att det finns kvar lite pojkflicka bakom det långa håret o klänningar, oh ja lite annat  sånt;)
Pauline knäckte den kammentaren idag när jag låg o vred mig i smärtor på hennes massagebänk.. Hon vet allt som händer i mitt liv och vi klickade första gången vi sågs, ändå ses vi mest just där, jag i plågor o pratandes som galningar förutom när jag måste skrika el hålla andan..
Idag kom vi in på barnsnack och det var tydligen en självklarhet att när hon får barn kommer det bli en tjej och när jag får barn blir det solklart en kille, det säger alla.. jag e tydligen en pojkmamma..
Exakt vad är det som gör en till detta? Pauline sa att det var svårt att förklara, det bara känns.. det var mkt kille i mig som sagt..

Min älskade pappa har fått solsting el liknande för han köpte helt otvingat en ny kamera till mig efter att min gamla fick bada midsommarnatsbad..:) väldigt glad är jag, för att vara utan kamera känns lika tomt som andra tycker det är utan mobil!! den andra jag fick låna av boven har jag inte lyckats få tillhörande laddare till, väldigt misslyckade försök!
Så imorgon gör den här lilla röda 12 pixel krabaten och  mig sällskap ett tag framöver..
Kommer kl10 samtidigt som pappa tar m mina grejr till landet, undrar hur glad han blir när han säger packa m förnuft och jag har en ikea kasse m bara musik prylar mic stativ etc hehe.. det e ju faktiskt semetser o lite kul måste jag få ha i min lilla stuga! åh vad skönt det ska bli!!!

så sova nu snart soundcheck kl 11:/ imorgon m grabbarna grus..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH nu har vi likadan kamera....I love my little red, don't you?????

PUSS

2009-07-15 @ 01:34:44
URL: http://mytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0