Men vilket jävla trams!

så jävla irriterad.. Stressat ihjäl mig för att hinna styra upp detta gig m adam som jag dragit m mig.. på nolltid har vi fått ihop ett satans skönt gung på dessa låtar vi skulle köra ikväll.. så ringer min kontakt för att jag sökt honom för att få veta om soundcheck, vad det finns för line up etc, o säger att de in managern måste boka av detta samt fler av akterna.. WTF.. Adrig blir man klock på detta och det som stör mig är att folk inte har mer vett i huvudet.. el fattar att det faktiskt ligger jobb o tid bakom något som sedan framförs, respektlöst..

Det posiviva m kvälllen va väl att eftersom vi ändå var på plats för att repa så fortsatte vi mucisera så ur det kommer det nog några sköna unplugged mysiga låtar eftersom vi tyckte det va väldigt kul att lira ihop..

Styvmamman i huset måste antingen ha gillat mig el tyckte jag såg förjävla sliten ut för hon tryckte en påse gratis smink i handen på mig när jag skulle gå, fina grejer dessutom:) sånt gillar vi.. braa plåster på såren..

En otippad känslostorm hann dock ikapp mig på vägen hem och ett ändå ganske otippat breakdown hade tydligen bestämt sig för att slå till.. så som en läckande kran av tårara befann jag mig i stort sett restan av kvällen i soffan.. kändes som att någon dragit ur en propp.. och kanske är det så...

Kommentarer
Postat av: kakan

vet exakt vad du menar!! men breakdowns kan va väldigt sköna m, om dom inte håller i sig.. snygg header!

2009-12-01 @ 11:47:52
Postat av: fredde

typ som en orgasm fast m tårar?!

2009-12-01 @ 11:48:22
Postat av: p

trist m giget!

2009-12-01 @ 11:49:07
Postat av: sofieeee

ahh hade varit mysigt o höra lite bra live::

2009-12-01 @ 11:51:04
Postat av: justdidit

Gah.. Jag gråter självklart aldrig, jag är ju man, men när sånt där sköljer över en är det inte kul. Jag har en sån period nu, och det är ändå över ett år sedan jag träffade exet senast.. Dessutom var det jag som gjorde slut. Fan jag blir dum i huvudet av sånt här:/..



Hoppas du skrattar och dansar igen idag!

2009-12-01 @ 12:19:56
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: justdidit

..om du inte gick hem i morse, då kanske det dröjer tills imorgon:)..

2009-12-01 @ 12:20:32
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: t

hehe men jag grinar inte ens över ett ex!! så illa.. nej inga tårar idag.. än så länge!?

2009-12-01 @ 13:34:56
URL: http://httpfunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0