lär dig använda telefonen kvinna!!;)




Hmm, vattentät plan trodde jag det var att åka o tanka film hos jeanette och Fredrik.. En timme senare i snön var jag inte riktigt lika säker på det!!
frustrerande m en dam som inte svara i tel fast jag vet att hon är hemma.. Badade såklart sonen och hörde inte.. Jag jagade portkod och adress på annant håll eftersom jag inte varit i deras lya, detektivgener.. Blev överfallen av världens sötaste ungar.. Jag har tydligen lite barntycke trots allt.. barn under 5 år.. :)om det inte är Linnea som e min guldtjej.. filmtank, the, snack och dregel.. lillpysen har fått fler tänder, söt som satan..gillar att han e lite egen m sitt blonda hår och blåa ögon medans mamma, pappa och syster är mörka..

Stötte på min nya kompis på ica.. Jätte konstigt! Kepspojken köpte tomtar och fick mig att smaka en tugga, fy! va tvungen att se om fejktomtarna i storpack för 15 kronor smakade som riktiga! dom gjorde nästan det.. Hemligt välgörenhetsprojekt planeras dessutom..

Hann förbi adam en sväng och nu packat lite inför mitt lila äventyr.. Så, se u when i see u hoppas jag fixar internet om jag blir kvar hos mamma ett tag..

Over and out;)!! pussss och god jul o allt:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-27 @ 19:09:59
Postat av: Anonym

hallååååååååååååå när kommer det någon uppdatering här!!??

2009-12-28 @ 23:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0