Hellre havregrynsgröt tillsammans än oxfile ensam!;)

Ja, eller i vårat fall te.. samma sak!
Älskar folk som bara kommer på spontan besök för att mysa o hänga lite..

Sinnsstämning för tillfället. Fjortis! Har aldrig känt mig så mkt fjortis, inte ens när jag var fjorton.. Senaste veckan har bara bidragit m för mkt sådana vibes.. Har jag hört meningarna "vi kan inte åka hem till mig för min pappa e hemma, vi kan åka till mig jag har FF, har jag suttit i en pojksäng i ett pojkrum o blivit bjuden på te av frun i huset.. Har det suttit o fnissats o pratats om två killar som dessutom är kompisar..?? Var på vägen fattade inte vi att det har gått några år sen vi sist satt i exakt samma situation men m skillnad att vi ristade hjärtan m skallpell.. Vad hände!? äh jag går o lägger mig..







Råkade få en minneslucka på stan o ett av plaggen som inhandlades var denna lilla härliga sak.. blackout m tanke på läget.. jag minns ingenting..

Kommentarer
Postat av: andreas

hahaha

2009-12-02 @ 10:54:51
Postat av: j

vem av dina polare är fjortis fortfarande? blir lite orolig för ditt umgänge..

2009-12-02 @ 17:52:09
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: bella

fan älskar klänningen!! var e den ifrån?

2009-12-03 @ 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0