några dagars dimma kollektiv och fina vänner..

Fick en smärre chock när jag insåg att det redan va fredag, känns som måndag igår var tog dagarna vägen??



Tror det började m solsväng vid vinterviken med josse och sara, mys o småprat tills två nakna barn ringade in oss medans dom sprang o skrek o sköt m vattenpistol, något jag gillade? nej inte direkt, tur att dom hade en förståndig pappa som kom o hämta dom efter att jag frågat om dom inte kunde bilda en ny ring..

Vet att jag sen åt en underbar sushi med jea en nyfunnen vän som jag är väldigt glad att jag träffat, genomsnäll och stake i samma paket, underbart va! Väldigt kul m nya personer som bara dimper in i ens liv o man bara rent instinktivt
vet att det är någon man kommer tycka mkt om.

Vet sedan att jea hyrde film till boo som varit ute på äventyr men att min rastlösa kropp inte följde m utan drog sig in till söder!

Vet att jag träffade upp pullan och att jag större delen av kvällen hade taggtråd i munnen, speciellt ch och oscar har nämligen intygat detta.. lakers vin o cosmo har iaf aldrig smakat så bra och till min stora glädje fanns jimmie på plats lagom dimmig han med o blev min partner in crime..
levererade en del agg, förlåt oscar.. innan jag m stor hjälp av jimmie köpte middag på mc och tog taxi, något berusade..

Vet att vi däckade så fort vi ätit upp maten, jag har nu sovit på världens oskönaste soffa, jimmie skulle promt somna till jätte hög musik som var tionde min började brusa, tror det är en terror metod man använder i länder långt borta!!

Vet att jorge kom hem vid 4 5 efter att han fortsatt göra stan och körde världens film inspelning morgonen till ära.. jag trodde det va 10 pers som kom men tydligen var det bara han som prata o skratta m sig själv under hans filminspelning av jimmie, vars andning måste varit väldigt underhållande, minst sagt, härligt!! jorge e btw jimmies fru, världens gulligaste par..

Vet att jag nästa gång vaknade kl 7 för paret skulle iväg o sälja en bil???? eh japp så jobbar dom.. blev inget mer soffa kan jag säga..

Vet att vi på hemvägen hade storartade planer om strand o powerwalk  dagen efter som till min egen stora förvåning infriades..
häng hemma, frun i huset gjorde matsäck, underbar matansvarig..;)  jimmie blev automatiskt ekonomiansvarig, såklart vem annars..  själv intog jag den ansvarsfulla rollen som kortleksansvarig!!
världens bästa gäng åkte till globen, inhandlade bikini o solglasögon till mig, filt hitta vi ingen, matansvarig fick för sig att han skulle spatsera runt o shoppa i ett zoo, där sa ekonomiansvarig ifrån..

Efter kanske världens längsta powerwalk i leopard färgad bikini, hopkok av grabbarnas kläder o ett par flip flops i typ stl 100 var vi iaf framme vid mkt mysigt badställe m golfklubbor i högsta hugg! matsäck, läsk, glass o bad kunde inte bli så mkt bättre.. fick mig o minnas varför jag nästan bara hade killkompisar som liten, finns det något mer okomplicerat o skönt än att hänga m killar? desutom tillhör dom här skönaste laget.

Lugn kväll byttes ut i rastlöshet o så det blev häng  på pullans jobb där jag fick mkt god mat o efter ett glas vin o kaffe va jag tröttheten som bortblåst,  tog en sväng förbi söder igen lämna tillbaka dom bästa mjukisbyxor som någonsin tillverkats o fastnade återigen m ett glas vin, jag o nätter, stor kärlek..
Trots den osköna soffan var det där jag återigen hamnade men lyckades dela den typ 40 cm breda saken m världens mysigaste kille, detta mina damer o herrar är en konstform, tro mig.. o vi klara det galant..

Vet att vi sov betydligt längre än dag ett, även om det  nu bestod av mer trix för att inte hamna på golvet än skön sömn..
Hade officielt hoppats på tvätttid när jag kom hem, men blev så innerligt lättad när dt inte fanns någon.. hann m film o sova innan jag möte upp karim, var? samma ställe såklart, vilken överaskning.. började m vin avslutade m läsk, något trött.. sovit nästan hela dagen, känns som att man slösar bort fina lediga dagar kanske, men satan vad skönt det är o ligga i sängen när man väl kan o får.. o att jag har en förkärlek till nätter, det e ju bara så det är..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0