Vad hände med konsum!!

Ok hungrig och helt slut i kroppen efter all koreografi och allt skuttande..
Går in på konsum eftersom mitt kylskåp är tommare än tommast! kommer fram och ska betala efter att mödosam ha plockat ihop en väl sammansatt liten korg..



ehh ok personal exiterar tydligen inte längre!! hallå??


vad hände.. jag e trött o vill stå o drömma i kassan tills det e dags att betala!!!


nej, för nu ska man göra allting själv..


alltihop..

Det positiva med denna modernitet är
Att det går snabbt, när man väl har ställt om sig och hajjar grejen
Bra ljud i maskinen, som tv spel:)
Roligt o leka kassörska o få blippa på koder
Söt blond tjej som fick komma stup i kvarten när jag kom till grönsaker utan steckkod


Det negativa
Var tar alla människor vägen? kan man inte ens få gå till affären längre o få lite männsklig kontakt?!
Vad ska personalen göra nu? alla står sysslolösa vid utgången
Hög arbetslöshet, men installera ist maskiner överallt för gudsskull så behöver vi inga människor snart! bra..
Dom säger att det är för att det ska finnas mer folk i affären som kan hålla snyggt o hjälpa till, varför fick jag då leta i 15 min på soya?
Man får inte längre stå och drömma i kassan..

Största minuset är att när det äntligen är klart och jag ska få ta betalt av mig själv går inte köpet igenom.. fråga! var tog pengarna vägen? slutsats jag behöver mer pengar varje månad..! en pärla dök upp o lånade mig matpengar..


resulterade iaf i god middag, tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0