Påsk hos familjen Georgi..





Det är ju nästan livsfarligt och komma hem till folk där matalternativen är så många så man får svindel.. hade dessutom inte ätit någon frukost när mamma plockade upp mig och jag hamnade nog i den värsta matkoman någonsin.. så fruktsansvärt gott och jag har det bästa receptet för perfekt gravad lax, kanske delar med mig av det senare..
Jag fick inga gudföräldar som liten, mina föräldrar kunde inte bestämma sig så jag har haft lite fostergudföräldrar  under åren kan man säga, men nu har det landat hemma hos denna familj, underbara människor! Tur jag hade..:)


Jga har ju haft lite tveksamheter till om jag ska behålla world tour spelet till wii som jag fick men Nisse övertygade mig efter 3 rundor rockmusik.. Jag har ju varit en sån sucker för guitar hero, så.. dessutom har det här så många coola trix o grejer:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0