Mästerkocken Anna

Lååååångfredag..
Vaknade skönt inne hos the lovebirds o snodde fattos plats bredvid janet när hon gick upp:)
Åkte till mig och träffade  vår älskade fru och bror (haha två konstiga smeknamn för samma person jag vet;)
Hon hade tungt hjärta och vi satt som dom tre musketörerna i svandamsparken o åt glass och drack cola tills hon var tvungen att åka..




Kvällen bjöd på en underbar middag hos Anna som väldigt otippat hade slagit på stort och hade lagat lammstek, med fyllning! potatisgratäng o jätte god o trixig sallad.. Måste då tillägga att detta är så stoort då jag aldrig blivit bjuden på något hon har lagat tidigare! vi har då varit vänner mkt mkt länge..
Vi pratade sist vi satt och hängde om matlagning. Anna tyckte att hon var en sån som kunde laga mat, vi andra tyckte att visst du har några rätter som du kan o kör på, men duktig o den typiska jag tycker det e kul o stå i köket o trixa o fixa,, nej not so much!
Så i världens a la mästerkock anda styrde anna alltså upp denna underbara middag! intressanta spel spelades också, glömt namnet på det men sköna bedömningar på varann från skala 1-5 på olika påståenden, personangrepp!
Jag är fortfarande väldigt imponerad, men ännu inte helt övertygad om kocktiteln än då jag tror att detta kan vara en engångsföretelse, vi får helt enkelt se..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0