måndag morgon..

känns inte som att det har varit någon helg överhuvudtaget jobbat mkt mer än jga tänkt och inte heller dragit ner på tempot.. dessutom har vi någon grej på jobbet ikväll med mat och bowling, känns helt ocharmigt just nu.. får se hur det blir m den grejen..

Jobbade extra på grand fre och lör ikväll..
Skön surprice o komma in i fre efter andra jobbet, helt slut o lite bakis från gårdagen och tro att man skulle hoppa in på lite enkel buffe, blev istället satt på femrätters fatservering.. för dom som inte vet så väger grand hotells fat typ 100 kilo redan utan maten på och allt e så petigt o går på tecken så det är en fördel att inte va helt väck.. gjorde mitt yttersta medans svetten rann och det kändes som att min arm skulle gå av!
Pratade m en av mina närmaste vänner 1.5 timme på vägen hem sen, kärlekstrubbel.. mkt av den varan hos dom flesta jag känner just nu, är det våren??

Hoppade in på grand på lör också efter att spenderat största delen av förmiddagen i sängen..  kände mig rätt duktig.. lite ångest över att det var strålande sol och supervarmt, men vad gör man.. skulle inte ens ha råd att köpa en glass för tillfället så det e lika bra..
Blir ändå lite glad av att vara på grand o gästspela ibland.. har mina favvo gubbar där, den största kulturella mix ever och dom har hängt m sen jga var 18 och är störtsköna..:)
Möte upp ch och oscar efter jobbet och kände att en makers var det enda rätta.. blev rätt lugnt och skönt för en gångs skull..

Sön var det upp o hoppa och repa m frugan på kulturama, perfekt när hon jobbar där så man har tillgång till sal väldigt ofta.. Matilda va pollensjuk och kunde inte komma och efter att bara ha sett hennes korr en gång tidigare, sist vi körde var det inte helt lätt att sätta dom idag utan henne, men vi fick en del gjort iaf..

Pullan följde m mig hem och lagade världens godaste mexikoinspererade vägoburgarne till oss m mkt goda tillbehör, som hon på nåt mystiskt sätt hittade i mitt kylskåp.. samma kylskåp som har varit i stort sett helt tomt senaste 2 veckorna..!?
Efter skön dusch åt vi mat och drack gin o tonic m mkt citron och pratade så mkt kärlek att det nästan spruta ur öronen.. åkte sen in en sväng till imperiet och tog ett glas vin.. någon svek av helt fel anl och det kändes inte helt ok..

nu vill jag ha helg i två dagar..

Kommentarer
Postat av: mytruth

Dags att länka mig nu!

Kram

2009-04-27 @ 21:30:14
URL: http://mytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0