Koma och namnkaos..

Hamnade igår i någon no brain koma av massa avsnitt av nya the hills o the city igår kväll, så sköönt.. perfekt när man inte vill tänka på annat.
Spenderade eftermiddagen med sini som jag inte träffat på länge, drack thé o avhandlade dom senaste månaderna, hon får en till många skratt den damen när hon är på det humöret dom mest bisarra situatoner känns rätt ok och är Det något vi e bra på så är det ironi!

jag saknar mina tjejer frugan o janet, känns som att vi inte hunnit ses på evigheter, alla har så mkt och göra, det suger! hoppas den här veckan blir lite enklare!

sitter i en intensiv mailkontakt m herrarna i danmark. saker kommer klarna lite mer nästa vecka och är det något jag inte har så är det tålamod:) det blir iaf då jag kommer veta mer om saker o ting och kan ta ställning. just nu försöker jag knäcka ett namn som känns klockrent och har till måndag på mig.. såna saker för mig brukar bara komma som blixt från klar himmel, nu n'är jag måste står det helt still, hjälp!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0