Hur tänkte jag nu?!

Kvällen igår började precis som den skulle, två timmar försenad till GinkoAnna, ingen mat!! Har börjat känna mig lite dålig,  som att jag har en gräsmatta eller ett sandpapper i halsen ungefär, känns av när man sjunger, vilket jag absolut inte har tid med, att bli sjuk alltså..
Gav anna nya presenten som jag flitigt promotade när hon först såg lite skeptisk ut ,så det blev nog bra..
Hela gänget var ganska sega o droppade lite in o ut, jag drack cola light som planerat och skulle dra mig hemåt i tid, när jag helt plötsligt befinner mig på Imperiet
med bland annat dom här två galningarna!




Och utan att jag riktigt vet hur det gick till har jag druckit två alldeles för goda cosmos, snackar skit med dom + sällskap, samtidigt som jag hade Therese i tel för att styra upp bion vi måste skicka idag, vilken simultankapacitet..!!!! Ett järn var helt plötsligt också beställt , brände skönt i halsen o funkade ungefär som en whiskey tror jag, har aldrig druckit en, klarar inte av lukten.. (Idag fick jag däremot veta att det var exakt vad det var, hmm)

Var tvungen att lite smått rund om fötterna ringa fatto på vägen hem o disk. lite tankar som dykt upp under kvällen samt nya spekulationer om mig själv ,bland andra..

Somnade rätt fort, och halsen kändes faktiskt bättre idag, tack CH och Oscar för det.. Väldigt otippat!

Kommentarer
Postat av: j

(läs din rubrik) och så säger jag detsamma!!

2009-04-02 @ 16:50:09
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: j

Helt plötsligt, du bara vaknade på imperiet..från ingenstans??? jag förstår din frustration...(glädje)

2009-04-02 @ 16:51:52
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0